Who knows what miracles you can achieve, when you believe

Så var det onsdag och kemi nationella är avklarat. Och det gick ju.. åt helvete. Ganska väntat :) Annars har väl dagen varit helt okej, karaoke på Sam's och slöjd! Hatar dock den ihärdiga huvudvärken som inte vill försvinna... har seriöst haft den en vecka i sträck nu.

Jaja nu ska jag dra mig mot Simons skola, ska hämta honom och sen ska vi ut till pappa och äta middag på restaurang. Me like! Efter det ska jag väl hem till Staffan eller så kommer han till mig, så det här blir nog en bra kväll! Ska be papi massera bort min huvudvärk också hähä!

/ E


Kommentarer
Postat av: Matilda

gumman då det är säkert för att det har vart så mkt som du får huvudvärk! Några tjejor i klassen redovisa om stress och de sa faktiskt att man kan få huvudvärk i längre peridoer av stress:/ tat långt i helgen så försvinner det snart! Krya!<33

2010-05-06 @ 16:15:19
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: ella

men gulle! ja det ska jag göra :) puss puss <3

2010-05-07 @ 16:14:37
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0