Don't like his baggy jeans but I'm a like what's underneath it

Kom hem för kanske 30 minuter sen efter en awesome kväll. Mötte upp Oskar och Staffie i stan där vi utnyttjade alla mina BK-kuponger och chillade. På kvällen åkte vi till söder för att hämta ut biobiljetterna till Kick Ass som skulle se på heron. Det kom lite som en överraskning när vi upptäckte att bion gick en timme senare än vi trodde, så vi fick fördriva tiden på bästa sätt. I vårat fall var det att sitta och titta på trailers utan ljud eller text, mycket roligt... Haha men tillslut åkte vi iaf ut till Heron och filmen var superbra! Trodde inte att jag skulle tycka om den så mycket men den var verkligen bra! Sen följde Oskar och Staffan mig hem, snälla pojkar det där :)

Usch jag vill vara trött så jag kan gå upp tidigt imorgon och vara lika duktig som jag var idag... Måste plugga imorgon, inte så lockande men nödvändigt. Får väl helt enkelt gå och lägga mig nu och försöka tvinga fram tröttheten haha! puss och godnatt // E


Kommentarer
Postat av: Din Staffan

Godnatt sötis! Jag följer dig alltid hem! Inget ska få hända dig! <333

2010-05-09 @ 02:41:33
Postat av: ella

<3333333333

2010-05-10 @ 17:05:11
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0