Häy

Idag har jag varit otroligt driftig. Satte klockan på tio för att inte sova bort dagen och började dagen med att äta en nyttig frukost. Sen tränade jag, epilerade och städade rummet! Och nu ska jag snart iväg och möta upp Staffan och Oskar i stan, Oskar är nämligen i Stockholm över helgen. Dagens planer är lite oklara men vi ska i alla fall träffa the gang ikväll, så det blir nice!

Igår var alla mina vänner på Maikos studentskiva som jag är för liten för att gå på... Så det var ju lite segt. Men jag och mamma gick på Indian Garden och började sy på min balklänning så jag hade det trevligt ändå! Kom ganska långt på klänningen och den blir nog fin.

Nä nu ska jag dra! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0