I'd Rather Be With You

Tjatja, det var ett tag sen jag skrev nu. Har haft sjukt mycket att göra, och när jag haft lite tid över har jag sovit... haha är så otroligt trött nu. Det här med att slutspurten på nian är hemsk stämmer verkligen känner jag, men det är bara en veckas plugg kvar så det är ju nice! Fast den veckan kommer ju inte bli lugn kan jag bara säga...

Så vad har jag gjort sen sist jag skrev? Typ pluggat pluggat pluggat, varit med min fina Staffan, firat mamma tagit massa promenader och chillat i solen. Älskar vädret!! Så otroligt härligt och vädergudarna verkar ju ha bestämt sig för att behålla solen ett bra tag framöver nu så jag är glad chey :)
Idag åkte jag in till stan med mamma och köpte skor till balen. Det tog ett bra tag men till slut hittade jag ett par jättefina. Dom är fina men inte för fina så att jag kan använda dom till vardags också liksom hihi! Efter det åkte jag till liljeholmen och fikade med Staff och Basse. Sen åkte jag till slussen och hämtade Upp simon, har varit barnvakt och ska vara det fram tills lunchtid imorgon. Vi har kollat på film och lekt lite och så! Och nu sover han sött i min säng, ska nog krypa ner där jag också nu och försöka sova. Puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0