måndag

Så var helgen över. I fredags var det middag med folk hemma hos Staffan och film som jag såklart somnade under... I lördags hade jag världens äckligaste huvudvärk så vi tog det bara lugnt framför tv:n och i sängen och Staffan byggde en koja åt mig hihi :) På kvällen åkte vi hem till mig där det var tomt hus. Vi gjorde världens godaste baguetter med massa goda pålägg på och kollade på Sagan om Konungens Återkomst! Och igår var det söndag och då gick jag och Staff en promenad in till stan innan vi åkte hem till Julia på födelsedagsfirande. Där var det massa folk och det var mysigt! Efter det fikade jag med Alice på Tullys!

Idag har jag sovmorgon men jag gick ändå upp med Staffan imorse så nu har jag lite tid att döda. Ganska skönt att inte behöva stressa faktiskt. Fast oj nu går mitt tåg om tio minuter så det blev lite stress ändå haha. heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0