:)

Igår var det fredag och världens segaste skoldag. Bohlan envisades med att visa en gammal Romeo och Julia film som var jätteseg och man förstod ingenting av det dom sa. Samtidigt visar hon avatar till andra klasser, hallå liksom... I vilket fall struntade jag och Alice i svenskan i ren protest mot Eva Datta. Sedan vi pratade med henne tidigare i veckan hatar hon oss... hon säger att vi har anklagat henne för fusk och har fått världens attityd. Nej fyfan den kvinnan är inte okej. Men snart är det över hähä!
Efter skolan åkte hela klassen ut till Linda. Hon har verkligen världens finaste hus som jag dör lite smått på... vill haaaa!! Vi grillade och kollade sen på avatar, men eftersom jag hade sett den och den är extremt lång så halvsov jag mig igenom halva filmen. Men sen när den var över så var jag pigg så jag drog med mig lite folk ut på promenad, det var mysigt förutom att alla jordens mördarsniglar verkade ha samlats på just den vägen vi gick på... Somnade i en fåtölj vid typ 4-5 och vaknade upp nio i morse. Åt frukost och sen kollade vi på baksmällan! Världens bästa film :D Efter det var det mat igen sen åkte jag och några till hem.

Så nu sitter jag här och ska snart åka till Staffan, det är tydligen fobollsmatch så man kan väl räkna ut att kvällen kommer spenderas framför TV:n haha. Men det blir mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0