Det Ska Va Gött Å Leva

Sista konserten är nu över, och fyfan vad roligt det var. Alla gav allt och det kändes som att det lät bra också. Och jag grät nästan under Viktors solo, så himla vackert! Herregud vad jag kommer sakna allt, att gå på AF är ju liksom ganska så väldigt speciellt. Alla går runt och sjunger i korridorerna och ALLA har något gemensamt, musiken. Det är väl delvis det som har gjort min klass så bra, för vi har verkligen världens bästa sammanhållning. Nä men det är ju faktiskt TVÅ hela veckor kvar så nu ska vi inte sörja än...

Ligger i Staffans säng nu och orkar inte gå upp... Har sovmorgon till 11.15 så det är nice! Ska försöka skriva lite på min gympautvärdering innan jag åker härifrån, fattar inte när jag ska hinna göra det annars. Det är så otroligt mycket som ska hinnas med just nu. Plugga biologi tills imorgon, sen åker vi till Linda med klassen fredag-lördag och jag måste hinna sy balklänning, köpa grejer till balen och skriva gympaskiten tills efter helgen. Sen är balen på tisdag. Och efter det händer det inte så mycket. Helt sjukt hur lite tid det är kvar... Nåja nu börjar min mage kurra så jag ska väl försöka ta mig upp ur sängen. PUSS / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0