Darlin' Do Not Fear What You Don't Really Know

Sista konserten imorgon, sista kämpandet med klassen. På fredag är det sista provet på AF, sista ansträngningen på den här skolan. Jag får panik, nästan så att jag vill skriva några prov till nästa vecka bara för att. Haha sajk. Det enda jag inte kommer sakna är Eva Datta. Eller jo någon att hata av hela sitt hjärta kan vara lite skönt att ha ibland. Hon är i alla fall djävulen själv... alla mina ansträngingar betyder tydligen ingenting för henne. Jaaaaja synd för henne att hon är hatad av hela AF haha.

Har köpt en ny kjol idag. Den är fett fin. Och billig. Jag vill gå och prova den nu. nu. nu. Men först ska jag plugga lite till har jag lovat mig själv... Och sen ska jag till älskling och pussa på honom för att han är bäst. Mycket att se fram emot! Jävla plugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0