You say goodbye and I say hello

VI SÄGER GRATTIS TILL VILMA SOM FYLLDE ÅR IGÅR! nu är hon lika stor som jag höhöhö ;) puss på dig! <3333

Dagen idag har varit ganska seg. Fick tillbaka mitt matteprov och jag hade tillräckligt med poäng för att få MVG men solarna räckte tydligen inte... Jävla solar, det är ett riktigt dåligt system måste jag säga. Ska iaf försöka flörta till mig en extra sol av min kära vikarie!
Hade rep på kungsholmen till halv sex vilket var lite segt och min musiklärare fick psyk... som vanligt.

Nu ropade mamma och det är maaat, tacos! Hihi sweet! Har insökning på kulturama imorn, nervöst värre. Hoppas det går bra! PUSS // E

(känner att mina inlägg har blivit väldigt korta på sista tiden haha men jag har mycket för mig)


Kommentarer
Postat av: vilma

aaaw tack söt <333

2010-03-31 @ 22:57:12
URL: http://someonenextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0