Jag vill ha sommar nu annars blir jag sur som en gnu

Så var franskaprovet avklarat, fick panik när jag läste igenom det först men efter ett tag så dök lite oanade kunskaper upp i mitt huvud så jag hoppas på det bästa! Då är det bara religionsprov och fysikprov innan lovet, woho. Förstår verkligen inte hur fysikprovet ska gå då Gustav Vasas förmåga att förklara inte existerar... över huvud taget. Så nu har vi EN lektion med vår riktiga lärare innan provet, det känns ju verkligen bra!

Nu sitter jag och väntar på att Staffan ska ringa mig för då ska vi simma! Så jävla hurtiga, haha men det e riktigt nice! Måste ju vara lite fit for fight i sommar när jag ska ligga på beachen i PENISCOLA!!!!! Ja, så heter den spanska staden jag ska till i sommar, tro det eller ej... Haha dog bara jättemycket av skratt när jag hörde det!


Och inte nog med att namnet är det roligaste nånsin, det ser ju helt underbart ut också! Längtar! 

 




// E


Kommentarer
Postat av: Matilda

älskade sommar kom!!!<3

2010-03-25 @ 18:02:52
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: ella

peniscola kom :D <3

2010-03-26 @ 18:15:17
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0