detta är en rubrik

Jag fick precis reda på att jag har engelska nationella nu. Trodde att jag hade sovmorgon men icke, haha väldigt lyckat! Får väl försöka göra det någon annan dag... Så nu har jag världens längsta sovmorgon som jag fördriver med att kolla på vakna med the voice, just nu är det sextips på menyn, väldigt intressant må jag säga. Tror minsann att jag ska köpa boken "Superhett sex" eller "Den stora penisboken".

Alla insökningar är avklarade nu i alla fall! Så jävla skönt! Fast det har faktiskt varit mycket roligare än för förväntade mig, känner att idol hade skrämt upp mig. Resultaten kommer nu veckan och nästa vecka hihi jättespännande.
Nä nu ska jag dra mig mot den roliga skolan // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0