I know that it's a wonderful world from he sky down to the sea, but i can only see it when you're here with me

Jag har kommit på att det är väldigt skönt att gå upp tidigt, man hinner liksom med så mycket då! Så det gör mig inget att Staffans väckarklocka ringer halv sju varje morgon höhö.

På lovet har jag inte gjort så mycket, var med Staffan hela helgen och i måndags var jag med emeli. Vi planerade gympalektionen som vi ska hålla i och så. Igår var jag hemma på dagen och gjorde massa nödvändiga grejer. Sen åkte jag in till stan och mötte upp mamma, vi köpte gardiner till mig och kollade på tyg till balklänningen. Så nu blir det förhoppningsvis så pass mörkt i mitt rum att man inte vaknar så fort det blir ljust... Ska bara sy in dom lite.
Idag ska jag träffa Simon och Carolina, vi ska typ fika och åka pulka, fett mysigt!




Ge mig sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0