Keep on Walking

Vaknade upp idag med världens äckligaste huvudvärk men gick ändå till skolan, ville få mitt svenska muntliga gjort. Och det fick jag så det var ju najs! Stannade på matten också för att prata lite med mina kära vänner, men efter den åkte jag hem! Har övat in låten jag ska sjunga på Södra imorgon. Efter mycket om och men valde jag Beautiful- Christina Aguilera! Känns som att det kommer gå braaaa, väntar på att viktor ska ringa mig och berätta hur svårt á vista provet var hihi det e nice med lite skvallerhjälp.

Skolcaféet är the place 2 b nu! Det har nämligen bytt "ägare" till den härliga människan Sam. Det har byggts upp en scen, massa nya instrument har skaffats, ett mixerbord och mickar har inhandlats och allt är bara allmänt nice! Så där fördriver vi rasterna nu med kareoke, uppträdanden och annat kul! 

För att pigga upp blogen lite så lägger jag upp en fin bild på Staffan från ett par helger sen hihihi


 


Kommentarer
Postat av: matilda

hahha klockren bild!;D btw ditt låt är grymt älskar den låten och jag lovar att du kommer in!:D<3

2010-03-18 @ 19:12:44
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0