Hej hopp

Hej jag är sjuk, det är ju sådär lagom party. Speciellt när jag ska söka till Södra idag. Om en och en halv timme. Wish me luck säger jag bara.
Över till helgen; I fredags "vaktade" jag och Staffan Hannes. Vi lagade god mat och sen kollade vi på nån dåligt film som gick vilket resulterade i att jag somnade haha... Lördag vaktade jag och Staffan Maja från typ två till halv nio, det var riktigt roligt! Vi åkte pulka, lekte med lego och annat roligt som man bara får göra när man är barnvakt! Hann kolla lite på melodifestivalen också innan det var dags för mig och Staffan att åka hem till mig där det var tomt hus!!! Där kollade vi på slutet av melodi (usch på att salem inte vann :(((((), på en film och hade det jättemysigt. Och igår var vi på stan och letade jacka till Staffan och jag hittade såklart massa saker som jag ville ha men NEJ jag ska spara pengar inför sommaren nu!
Nu ska jag fixa mig och sjunga upp, hoppas allt går vägen idag! // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0