When you smile at me you know exactly what you do

Då var det helg, sweetness. Idag har jag varit i skolan halva dagen. Är förkyld så jag var inte med på gympan, ändå var Lelle snäll och ropade ut i högtalarna "Nu är det så att Anton har en spricka i foten så vi behöver en ersättare och jag har hört att Roovers har anmält sig frivilligt" (vilket jag såklart inte hade). Snel hest det där. Så var det slut på den vilan, mina kläder var ju lagom fräsha sen också.
Efter gympan åkte jag till Kulturama och gjorde intagningsprov. Det gick faktiskt riktigt bra, var konstigt nog inte alls nervös... Och pianisten var nog den klantigaste i världshistorien och spelade fel och tappade noterna på golvet haha men det fixade sig!

I helgen blir det nog mest att vara med Staffan, vi planerade massa saker förra helgen som inte blev av eftersom Staffan var sjuk och därför har vi skjutit upp dom till den här helgen istället. Dessutom blir det barnvakarmaraton, Hannes idag och Maja imorn!

Nä nu ska jag göra nåt vettigt, typ läsa lite svenska eller nåt så att inte Datta slår mig. // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0