Love me like the world is about to end baby

Idag har jag varit grymt duktig! Har varit så duktig att jag inte behöver vara duktig på typ en månad nu hähä. Först lång skoldag, sen gymma, sen hem och plugga och sen städa! Och nu ska jag snart bege mig mot min lilla älskling ute i förorten :)

Helgen har varit supertrevlig! Fredag var det mysa galet hemma hos Staffan med hyrd film som gällde. Dock var jag otroligt trött så vi gick och lade oss tidigt... Lördagen började med Singstar och sen var det Alice i underlandet och restaurang med min nya familj (Ahlbom Almås) och det var ju jättetrevligt! Earth Hour spenderades på tunnelbanan och på långpromenad med Staffan, så det blev inte såå mycket elslösande i alla fall :) Söndag spelade vi killzone (mitt nya favoritspel hihi) och gjorde inte så mycket mer men det var nice! Och nu har jag lyckats trycka på några knappar så att texten blev kursiv och det går inte att ändra... Men det var ju lite festligt!

//E

Kommentarer
Postat av: Staff

You can allways come to my place and kill some time with killzone baby! ! :D <3

2010-03-31 @ 19:11:14
Postat av: ella

taaaaaack darling :D :D :D <3

2010-04-01 @ 08:20:52
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0