En helg med skräck, singstar och en pojkvän som är rar

Så var helgen slut och en lång och jobbig vecka ligger framför mig... Helgen har i alla fall varit toppenbra! Fredag hemma hos mig med Staffan Hannes och mamma. Det blev monopol för hela slanten!
Lördag var det singstar/filmkväll med gänget! Riktigt nice, haha så jävla roligt med singstar! Det måste göras om. Kollade på läskig skräckfilm också men oväntat nog var det killarna som skrek mest...
Söndag firade jag och Staffan sex månader. Vi hade massa planer men det slutade med att vi bara var hemma och myste!

Och idag har jag sökt in till Rytmus och det gick bra! Så jävla mycket sköna lärare där jag får panik haha. Ska väl dra mig till skolan snart... Fast jag kommer hinna ha typ en lektion för sen ska vi till Nybrokajen och ha rep för ikväll är det konsert. Det blir nog nice!

Kommentarer
Postat av: matilda

naw men grattis till er båda!!:) ditt val blir säkert super!^^<33

2010-03-22 @ 18:45:53
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0