I'm smelling sweet victory

Så har mina nio år i grundskolan tagit slut. De tre första är väl inget att prata om, men åren på AF har verkligen varit bäst. Bildandet av det supercoola "södergänget" som hängde runt på söder, spelade in filmer och bara var allmänt häftiga. Killarna i klassen, ja vad ska man säga, dem är ju som dem är... världens snällaste och konstigaste! Tiden då jag och Faline satt ihopklistrade som ett kärlekspar. Och nu sista året då det "nuvarande" gänget bildats. Vi som glider runt i skolan och känner varandra så väl att vi kan fylla i varandras meningar och som har så många internskämt att jag inte ens kan räkna dem. De här åren har varit otroligt kämpiga men framförallt roliga, och nu tar allt slut. Helt plötsligt måste man ta ansvar om man vill hålla kontakten med någon, det är inte längre självklart att man träffar de människor man vant sig vid att träffa varje dag.
Jag kommer sakna allt så otroligt mycket. Alla galna lärare, kompisar, världens bästa kör och framförallt AF- andan. Samtidigt är det jätteskönt att sluta i pluggskolan nummer ett och jag tror att det är helt perfekt att jag får sluta just nu, med flaggan i topp! Nu ser jag fram emot ett långt sommarlov och tre förhoppningsvis utmanande och roliga år på gymnasiet!

Den första dagen i mitt skollösa liv har invigts med gym och nyttig mat! Snart ska jag iväg till Medis och träffa Viktor, Ida och Alice H. Sen ikväll ska jag äta middag på en Italiensk restaurang med Mami, Hannes, Jeppe, Elin och Staffan, typ som en firning för att jag klarat mig levande genom AF-åren. Det blir mys :) PUSS



Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0