Shine on

Så var balen över. Kom nyss hem efter en minst sagt fartfylld kväll! Skippade skolan idag för att jag skulle hinna med alla förberedelser och även fast jag hade mycket tid blev det himla stressigt... Kom till sist iväg till mammas jobb där hon skulle hjälpa mig fixa håret, det gick ju sådär med lockningen men till sist fick vi ihop det. Efter det mötte jag upp Sara, Sara, Eva, Alice, Linda, Ida och Isak vid centralen där limmon vi hade beställt väntade. Vi åkte runt i en timme med fönsterna öppna och musiken på högsta volym och peppade! AWESOME! Väl på skansen där balen hölls bjöds det på cider och efter en stund blev det mat. Under tiden uppträdde folk på scenen och kvällen avslutades senare med dans till världens bästa band som bestod av lärare på skolan haha. Kvällen var verkligen supertrevlig, mest beronde på alla härliga människor, så tack alla! Lägger upp bilder imorgon.

Nu sitter jag här och försöker varva ner, börjar bli lite trött så jag kanske ska dra mig mot sängen snart... I morgon är det nämligen upp tidigt som gäller, ingen sovmorgon här inte så det är väl bara att förbereda sig på en seg dag imorn efter typ fem timmars sömn. puss på skinkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0