Nej det var inte jag som snodde din guldkedja som nu är min

Och så har det nästan gått en vecka sen jag slutade skolan. Det känns verkligen inte som sommarlov, snarare som typ höstlov och att jag ska tillbaka till skolan igen vilken dag som helst. Men det e nice att det inte är så!
I helgen har jag typ bara varit med Staff, vi har kollat på film och fotat med hans nya kamera och så. Igår var jag med Alice Hjälm, Viktor och Ida. Vi åt kebab, var påväg att gå på muséum (sen insåg vi att det kostade pengar och då struntade vi i det), hängde på fältöversten och drack te och spelade kort hos mig.
Idag ska jag träffa Viktor, men han ska städa först... Får hoppas att det går fort!

Vad mer finns det att säga? Jo vår andra dator är död. Och allt är Hannes fel. Att spela tusen spel som tar massa plats var nog inte det bästa. Men datorn kämpade tappert in i det sista. R.I.P. Nu får vi bara hoppas på att alla mina bilder överlever... Och att mamma köper en Mac hohoho men det kommer ju inte hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0