rubrik

Hej bloggen. Du är väldigt ointressant. Antagligen beror det på att jag har tröttnat lite på det här. Någon gång ska jag göra en bra blogg, en blogg som människor tycker är rolig att läsa. Jag ska uppdatera den regelbundet och skriva mina inlägg med omsorg. Wow vad bra det kommer bli likzom. Men nu får de människorna som faktiskt verkar läsa min blogg (ingen aning om vilka det är men hej hej på er!) nöja sig med mina dåliga uppdateringar och halvintressanta inlägg. Tjoho :)

Anledningen till att jag inte har uppdaterat nu är dock att jag varit på tallis. Hade en jättemysig vecka med mina favoriter Staffie och Alice! Vad mer har hänt sen sist? Jo jag har fått reda på att jag inte kommer ta bort min leverfläck förens jag är typ 20... Vilket är om typ tre-fyra år... Det beror på att innan man är 20 läker tydligen huden konstigt och mitt ärr kommer bli fult då. Så det är väl värt men jag hade ställt in mig på att äntligen få bort min cp-fläck. Bajs. Dock var det coolt att få vara hos en plastikkirurg. Allt var jättelyxigt! Mindre coolt var att när jag nu ska ta bort fläcken så kommer det kosta runt 8000 kronor... Tur att det inte är jag som betalar 0:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0