Kort uppdatering

Igår var en mycket bra dag. Jag sydde en klänning medan jag väntade på att Viktor skulle städa klart. När han väl var klar åkte jag och Viktor till Vilma, vi fikade, klappade på hennes kanin och pratade om livet. Sedan blev det dags för mig att dra mig mot Staffan och middag. Vi lagade pasta pesto och spelade cod och det var verkligen supermysigt! Idag har jag ätit lunch med Staff på ett thaihak, nu jobbar han och jag är hemma. Ska lägga mig på ballen en stund och sola nu och sen ska jag nog träna. Ikväll blir det middag med mor min någonstans!  

Här är min klänning. Den övre delen kommer från ett par jeans som jag hade i typ fyran haha. Det röda tyget blev över från något mamma sydde för länge sen. Enkelt och billigt!
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhh vilken söt klänning!^^<33

2010-06-17 @ 12:03:42
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0