Jag Blir Aldrig Densamma Fran Och Med Du

Spaaaanien sager jag bara! Vi bor i en gullig liten stad som man kan ga genom pa typ 20 minuter vilket innebar att det inte finns sa otroligt mycket att gora har. T. ex ar shoppingen ganska sa vardelos, men vad gor det nar man bor 20 meter fran varldens underbaraste strand med klarblatt vatten dar man kan ligga hela dagen utan att trottna? Imorgon aker vi till Barca for att fa kanna pa lite stadsliv och det ska bli skont! Har ju varit dar en gang innan sa jag vet vad som ar vart sa det blir nog en bra dag!

Just nu sitter jag pa ett internetcafé som endast spelar turkisk musik... Forsoker dranka den i James Morrison men det gar sadar haha... OH antligen loggade Staffie in sa nu ska jag prata av mig lite med honom, jag fullkomligt hatar att det kostar pengar att smsa har, lyckas trots det dock inte riktigt halla mig sa det blir hoga telefonrakningar nu kanner jag! Na nu borjar tiden ticka mot sitt slut har... Maste utnyttja tiden haha! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0