Don't Stop 'Til You Get Enough

Hejsvejs! Jag kom hem från Holland i måndags. Hade det bra där även fast jag och Hannes levde vildmarkslivet med stort V och sov i ett hus fullt av jättespindlar, tvestjärtar och trasiga lampor... härligt liksom. Men förutom det var allt nice, vi gick på efteling, träffade storebror och resten av släken och åkte till Amsterdam. De här dagarna jag varit i Sverige och jag spenderat med pojkvännen och de har verkligen varit jättemysiga. Men igår åkte han till sitt land så nu blir jag utan honom i nästan en vecka till, sadface :(

Bror fyllde år igår så vi firade honom med grillning och tårta! Riktigt mysig kväll faktiskt! Idag ska jag och Alice H åka till Isaks kiosk där han sommarjobbar och sällskapa honom tills han slutar och sen ska vi dra med honom och hitta på nåt kuligt. Isak har lovat att vi ska svulla på det han säljer i kiosken och läsa skvallertidningar, hoho ella langar peppen! Nä nu ska jag ut och köpa böcker snart känner jag, måste ha nåt att läsa när jag åker till landet i helgen och sen Spanien (!!!!!!!!!!!) nästa vecka. Kanske hinner träna innan jag ska träffa A o I också, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0