The Rest Of My Life Can't Compare To This Night

Hemma från landet. Åkte hem en dag tidigare med Staffan som börjar jobba idag då det kändes himla stressigt att hinna med att träffa folk, packa och träna utan att stressa ihjäl totalt. Dessutom ska ju en vecka spenderas i Spanien med familjen från och med lördag så jag kände att jag behöver träffa lite kompisar nu innan hähä. Landet har iaf varit mysigt. Vi har spelat poker, badat i 12-gradit vatten och ätit massa gott. Idag ska jag träffa vilma! Puss på skinkan

juste. jag har en spricka i min mobil. det suger.


Kommentarer
Postat av: Staff

Så går det när man tappar telefonen i golvet ;) PUSSGURKA!

2010-07-23 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0