rubrik

måndag. jobbig dag. FAST vi fick 20 minuters extra sovmorgon, vi gillart! Att jag kunde fått börja efter lunch tänker jag inte bli arg över, jag är en glad människa idag! Helgen har verkligen varit superbra, har varit med staffan. Vi har inte gjort så mycket, typ kollat film och myst varje kväll, bakat mintchokladtårta och så. Men det har varit bäst, tack älskling! <3

Sååå nu ere bara att förbereda sig för en ny vecka.

Måndag: skola, staffan
Tisdag: Skola, pluggggga, öppet hus fryshuset
Onsdag: Skola, staffan
Torsdag: skola, öppet hus kungsholmen, plugga
Fredag: skola, HELG
Lördag: öppet hus kulturama
Söndag: plugg?

OH vilken trevlig vecka... Måste bestämma vilken/vilka låtar jag ska sjunga när jag söker in också, jättejobbigt.
Jaja nu ska jag dra mig mot min underbara skola, PUSS / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0