"Och sen kommer den lilla kinesiska pokjen ut ur skrivaren, död!"

Idag har varit en galet bra dag! Har världens underbaraste människor i min klass haha länge sen jag skrattade så mycket som idag! Jag emeli och alice ska ta över världen med världens bästa uppfinningar. Jaja, dagen började med musik med alla nior, ganska kul trots att jag inte sjöng eftersom jag är förkyld. Sen vare so, saknar per :((((( Efter det var det lunch, sen gympa där vi körde nån basketlek, äntligen nåt jag är bra på! Sista lektionen var slöjd som jag numera hatar, sliter snart mitt broderi i tusen delar. Sååå efter det var det dags för sånglektion, fördrev min tid på espresso house och sen tog jag pendeln till tullinge. Blev förföljd av en läskig kille innan jeanette kom och räddade mig, haha. Så åkte vi hem till henne och det var verkligen superkul! Jättehärlig och framförallt galnen människa, passar mig utmärkt. Ska tillbaka dit om ett par veckor och ser fram emot det!
Känns som att det här blev ett väldigt osammanhängande inlägg men jag har bråttom till staffan, så ciaooo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0