med knoen

Jag är duktig! Jag och alice har gymmat (haha så hon har också varit duktig). Så nu har mitt nyttiga och duktiga liv börjat, det e nice det e nice. Dagen har varit bra faktiskt, gillar mina tisdagar i skolan, bra lärare och lektioner. Så allt var bra förutom att jag somnade på fysiken, jag somnar seriöst BARA på no-lektioner. Kan vara superpigg innan och efter lektionen men just under lektionen så ere som om en liten tomte hoppar fram och proppar i mig sömnpiller... Om någon har kontakt med honom så kan den personen få be honom sluta, för hej jag sumpar mitt nobetyg ganska rejält just nu haha!
Jaja nu sitter alice och är duktig och gör läxor medan jag hamnade här istället... Meeeen nu blir det svenskaläsning för min del, woho.

ps. jag gillar min mobil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0