HELG

Skolan är igång igen, panik! Och jag bara känner hur jobbig den här terminen kommer bli... Ska på massa öppna hus nu nämsta veckorna, nationella börjar om månad, första "valet" ska in om en månad och insökningarna börjar om typ två... inte okej inte okej! Jaja jag är verkligen helt slut nu, jag och eva tänkte träna efter skolan men det blev ju som det blev med det hähä. Hamnade på espresso house istället! Nej men nu har jag inte tid att skriva mer, ska nämligen möta upp staffan och hämta ut biobiljetter till avatar som vi ska se imorn med massa roligt folk, i 3D. Waaaa jag är lite rädd, hatar 3D det är så jävla läskigt... Menmen det blir nog bra, puss på er! /E


Kommentarer
Postat av: Isak

hur kan du va rädd för 3D näru inte ens vet va de e? ;)

2010-01-10 @ 01:22:47
Postat av: ella

hahahahaha TYST! jag kan det alldeles utmärkt nu faktiskt!

2010-01-10 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0