HÄY

Seg dag, började tidigt slutade sent, som vanligt woho. Och ursäkta mig men vad tänker sodexo med, idag fick vi kebabsoppa med rotfruker i... tackar dom för att jag svälte idag. Tur att jag har så härliga människor runtom mig måste jag säga, annars skulle jag inte överleva.
Efter skolan åkte svängde jag in i ringen för att kolla om det fanns pinjenötter för ett överkomligt pris, men icke. 40 jävla kronor för 75 gram... Det är ju liksom... nötter. Jaja synd att man inte kan göra pesto utan dom. Staffan och jag ska nämligen laga vår specialitet hemmagjord pesto ikväll! Ser fram emooot! Han kommer hit om typ en halvtimme tror jag, så jag borde plugga men såklart sitter jag här istället. hmmm kanske ska ta tag i det för sen kommer det inte hända känner jag, pussen / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0