"Gråt inte över spilld mjölk"

Hej bloggish, vet inte vad jag ska skriva men jag har tråkigt så jag skriver ändå. Idag har jag varit i skolan, haft första världskriget-prov och varit hos min sångpedagog. Har även fått HOW I MET YOUR MOTHER säsong två!!!! Det gjorde min dag kan jag ju säga, för annars har den varit ganska jobbig.

Nej men nu ska vi gå över till viktigare saker, nämligen till världens mest ovärda program, men som ändå är så underbart så man fastnar i det- Paradise Hotel. Cimon åkte igår och jag vill döda kvinnan som gjorde det, jävla Jackie. Ioförsig är jag glad att Pontus är kvar, hahaha så jävla skön. Men dom kunde ha valt nån annan än Cimon, typ Andreas eller nån. Gud, jag är för insatt, detta är inte okej.

jaaja nu ska jag gör engelskan. Puss/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0