HELG

Nu är det helg, så jävla skönt! Något som är mindre skönt är att jag ska sätta mig med läxorna snart... Jaaja ska lägga lagom mycket energi på det idag känner jag, det är ju faktiskt helg!

Vi spelar in en julskiva i skolan nu så senaste två dagarna har vi varit en del på nybrokajen och spelat in, och slutat två woho!! Så en vanlig dag skulle jag gå i skolan typ en halvtimme till.
Igår firade jag och Staffan fyra månader. Så efter inspelningen åkte jag till honom, kändes lite ovanligt att träffa honom så tidigt på en vardag, haha men det var riktigt nice! Vi åkte hem till mig, köpte två B&J eftersom det är tradition! Sen var jag ju såklart tvungen att plugga lite (suck på mig) men som var handlade om första världskriget vilket staffan kan ALLT om, så han var världens bästa människa och förklarade för mig! Glad ella :)
Idag var det vanlig skola fram tills 12 då inspelningen började. Eva Datta var snäll och släppte oss FEM minuter innan lektionen egentligen skulle sluta så att vi skulle hinna äta, grymt generös tant det där alltså...
Efter inspelningen kände folk för att stanna i stan, men så blev det inte och alla ålte hem haha. Och nu sitter jag här och saknar staffan som ska komma hit efter jobbet! Och på söndag fyller jag år hihi och lägenheten är tom hela helgen, det är najs :D


Du är det finaste jag har, det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0