I'm under your spell

Hemmadag idag! Mådde inte så bra igår och inatt så jag kände att stanna hemma idag var bra, dessutom ger all läxskit mig panik och några extra timmar för plugg gör ju inget. Haha oj det där lät inte okej, men har seriöst blivit så nu, har jag en ledig dag över så tänker jag yeeeey nu hinner jag göra klart alla läxor! Världen är knäpp, skolan är knäpp.

Så dagen har alltså gått åt till pluggpluggplugg, har läst svenska, skrivit på engelskauppsatsen och broderat. Mitt broderi blir fett fint faktiskt :) Var precis och mötte upp agnes som var snäll och tog med min historiabok från skolan, så den blir väl min sysselsättning under kvällen (yeeeey). Ska vara hemma nån timme till nu och sen ska jag och mamma till fryshuset, har faktiskt ingen aning om det är en bra skola eller inte. Haha men dom har sång så det e nice! Kommer rada upp alla skolor med solosång först på insökningslistan, och som sistaval blir det väl kungsholmen, för måste man ju nästan söka, även fast man verkligen inte vill gå där... Ska faila på provet med mening och typ sjunga bä bä vita lamm eller nåt haha.

Neeej men som ni märker så har jag haft ett otroligt osocialt liv idag, TRÅKIGT. Jag ska anlita nån som kommer hit varje gång jag är sjuk och håller mig sällskap. Nej nu ska jag göra nåt vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0