Fryshuset, nej tack

Fryshuset var inte bra alls, eleverna som uppträdde var inte sådär överbegåvade, jag höll på att somna när rektorn höll tal, lärarna verkade inte bra och hela stämningen var tråkig... Så nej den söker jag inte till! Stockholms estetiska leder än så länge.
Det blev inget so-plugg ikväll, var alldeles för död när jag kom hem... Men hade tänkt skriva lite engelska nu, om jag kommer igång höhö.

Har hittat en instrumental version av holly hannah (att söka in med), PERFEKT tänkte jag innan jag insåg att den versionen var nästan sju minuter lång och gick typ dubbelt så långsamt som orginalet, baaaaajsapa säger jag bara. Det kommer sluta med att jag sjunger bä bä vita lamm på alla skolor -_-

Nej men nu ska jag väl dra mig mot sängen snart, det blir upp och hoppa tidigt imorn... Hmm nästan så att jag funderar på att vara sjuk en dag till 0:)

Såhär har jag sett ut idag, en glasögonorm begravd i läxor. mmmarabou



Kommentarer
Postat av: matilda

vilken fiin bild på dig ella!:D<3

2010-01-21 @ 12:09:45
URL: http://marabouss.blogg.se/
Postat av: Staffa

Håller med Matilda till 100! :D <33

2010-01-21 @ 18:08:24
Postat av: ella

haha tack sötisar :D och staffan du kommenterar woho! <3

2010-01-22 @ 14:22:27
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0