You're simply the best

Inatt vaknade jag upp och kallsvettades och hade världens feber... skakade i hela kroppen. Som tur var hade jag staffan där som hjälpte mig! Ville egentligen stanna hemma idag men hade svenska nationella så jag var tvungen att gå till skolan. Mitt humör var iaf inte riktigt på topp så att säga och under typ halva svenska nationella så tänkte jag på annat. Sen blev jag sur på mig själv och satte igång att skriva och det gick faktiskt ganska bra! Hoppas på det bästa höhö. Mådde bättre efter provet så jag bestämde mig för att stanna i skolan, vilket var ett bra beslut, har ju världens underbaraste vänner som alltid piggar upp!

Och nu är det meningen att jag ska göra läxor, men så blev det ju inte. Nej men jag har faktiskt läst lite svenska, men jag kommer ändå inte orka läsa ut boken tills imorn så då kan jag lika gärna skjuta på det. Och tack vare min hemska vikarie så förstår jag ingenting av matten så den tänker jag inte ens ge mig in på.

Imorn är det HELG! Kanske blir fredagsmys hos ida med folk, eller hos nån annan, we'll see. Pussen / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0