You can tell everybody that this is your song

Hej alla glada. Igår hade vi bara en lektion, och det var simning på eriksdal vilken inte verkade så smart att gå på eftersom jag är sjukis. Så jag var ledig, superskönt var det faktiskt, och bättre blev det av att staffan var hemma med mig! Vi kollade tv och myste men var också duktiga och gjorde min bilduppgift och städade mitt rum. Idag gick jag till skolan eftersom jag så gärna ville vara med på den underbara svenskan med Eva Datta. Haha nej men vi går igenom texter inför nationella så det kändes lite viktigt. Sen började jag må dåligt efter lunchen så jag gick hem vid två, och nu sitter jag här med en kopp varm choklad med grädde hihi gott. Snart ska mamma och vivvi till IKEA, och jag funderar på att hänga med dom, behöver lite grejer därifrån.

Jag är trött på den här snön nu, den har fått sina månader och nu tycker jag att det är dags för den att smälta. Den gör så att det tar dubbelt så lång tid att ta sig fram och just nu är det jobbigt slaskligt. Uschla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0