The snow has forgotten to end

Plusgraderna håller i sig, me like! Det är lov, me like! Min dag har varit bra, me like!

Vaknade upp av att staffans pappas mobilalarm av någon anledning ringde klockan sex i morse... Menmen det var väl bra för då var jag klarvaken när vi skulle upp en halvtimme senare. Drog till plugget sen och där det faktiskt var trevligt, förutom att typ ALLA mina pennor i mitt pennskrin blev stulna, nyköpta och allt. Världen är ond :( Slapp svenska nationella muntliga idag också men nu börjar det faktiskt bli jobbigt att ha det hängandes över sig. Vill liksom ha det överstökat! Sen var det rep på kungsholmen och det var väl helt okej, jag alice och alex köpte nödproviant på Lidl (<3) innan så vi överlevde!
Och nu sitter jag och lyssnar på James Morrison, den mannen är riktigt bra han. Snart är det mat och sen kommer Staffan!

Har fått kallelser till insökningarna till alla skolor förutom Rytmus nu... spännande! Lite läskigt när det är så nära. Får hoppas att det går bra bara. Och att låtarna till Södra skulle suga min kuk om jag hade nån är ju inte så roligt... Nåja, får väl nöta in dom.

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0