ksdjsdfokoe

Så var helgen slut. Har sovmorgon men gick upp tidigt med staffan i morse så nu har jag lite tid över vilket är nice!

Min helg har varit mycket trevlig. Fredag tränade jag efter skolan och sen åkte jag till staffan och åt god middag som keiko hade lagat! Kollade på japansk film med folket, synd bara att jag typ sov mig genom slutet...
Lördag åkte vi hem till mig och jag försökte plugga. Insåg att det inte är så lätt när man inte fattar ett skit. Så det blev guitar hero med Staffan och Hannes istället. Sen åkte jag och staffan till bio park för att kolla på shutter island med luddko, vi var smarta och tänkte på snökaoset men kom ändå alldeles för tidigt. Så vi satt och lekte med våra kameror och jag snodde en läsk hihihi! Filmen var jättebra och riktigt obehaglig... På vägen hem lekte vi i snön och några har tydligen inte lärt sig att man INTE ska sparka snö på den som ligger ner.
Söndag firade jag och staffan fem månader. Det gjorde vi genom att shoppa loss på inter sport haha. Träningskläder till mig och fotbollsstrumpor till staffan. Sen blev det såklart lite guitar hero också! På kvällen kom låtsasmormor och moster och jag fick pengar, niiiiiiiiice.

Det här inlägget blev långt och nu ska jag till min fina skola, hoppas att det går några tunnelbanor. Eller hoppas inte 0:) / E

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0