SL kan gå och dö

Vad är SL:s problem? Är det svårt att förutspå att det kommer bli snö... och att det då kan det vara bra att ha tunnelbanor/bussar som faktiskt klarar av det? Tydligen. Igår fick jag stå i liljeholmen i EN TIMME och vänta på att det skulle komma en ersättningbuss. Det var 20 minus och det var säkert tre hundra pers där. Kaos. Och idag kommer jag inte till skolan vilket jag iof inte klagar på, men det är stört att dom inte kan fixa ett fungerande system...

Jaja nu har jag tid till att plugga musikteori, har prov på kungsholmen ikväll klockan sex. Men innan dess ska jag hinna med en fika med alice som åker till indien i veckan... Jag är inte det minsta avundsjuk nejnej!

puss /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0