I Don't Wanna Be Around If I'm Just One Of The Others

Igår var en mycket bra dag. Den spenderades med söta Vilma. Vi fikade på café 60, lagade mat, kollade på "Mia och Klara" (<3), gullade med hennes kanin James och pratade massa. På kvällen åkte jag hem och Staffan kom också efter ett tag. Vi gjorde smoothie men gick och lade oss ganska snart eftersom Staff var en död människa. Sov gott, lite för gott insåg jag när jag vaknade och kollade på klockan. Staffan hade glömt ställa väckarklockan stackarn, så han kom för sent till jobbet haha... 
Idag ska jag baka med Viktor, Vilma och Agnes! Vankas kanske översovning också, men vi får se, time will tell!


Kommentarer
Postat av: vilma

oj. varför ser jag så gravid ut?

den där klänningen är inte så smickrande i passform. haha.



anyways, du är söt och fin och pusssss! <3

2010-08-05 @ 21:49:31
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/
Postat av: elli

MEN DU. sluta. tyst med sig. jag stänger av mina öron.



DU är fin! <3

2010-08-06 @ 11:00:09
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0