Hey, Soul Sister

JAG HATAR FACEBOOK. Har suttit och valt ut bilder från Spanien i typ ett år nu och så vill inte face ladda upp dom= arg Ella. Jaja idag har varit en ganska ointressant dag. Fick sovmorgon hos Staffan och var kvar där när han åkte till jobbet. Kom hem typ tolv och har inte gjort särskilt mycket sen dess. Ikväll ska jag hem till Staffan där hans mamma väntar japanska gäster, haha läskigt. Jag, Ludde och Maiko ska iaf laga mat åt dom så jag ska väl dit om inte alltför lång tid :)


Kommentarer
Postat av: Stäff

Facebook är rätt dumt alltså... Ska försöka lägga upp lite bilder jag med men min dator verkar inte alls sammarbeta med facebook när det gäller sånt :P

2010-08-04 @ 12:33:06
Postat av: Anonym

Haha facebook suger... ska göra ett nytt försök men vi får väl se hur det går. Har inga höga förväntningar :P

2010-08-05 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0