Var är min wingman?

Sista dagen innan lovet! Dessvärre är vi små af-barn mobbade som vanligt och måste gå heldag... Menmen! Det är första april också, jag och Staffan gissar på att en artikel om att man ska begränsa svenskarnas surfande är ett aprilskämt. Det hoppas jag verkligen att det är i alla fall haha!
Igår var världens jobbigaste dag, gud ville väl jävlas med mig eller nåt... inte okej. Allt gick fel, som tur var muntrade världens bästa Staffan upp mig på kvällen när jag kom till honom! Apropå gudar så tycker jag inte att vädergudarna gör sitt jobb så bra just nu, fram med solen och vrid upp graderna några snäpp tack! Nä nu måste jag dra mig mot skolan och kämpa mig igenom de sista timmarna! Pussän / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0