c:

Gårdagen var mysig! Åkte ju hem till pappa med simon och hannes på kvällen, vi åt mat och pratade. Simon ägnade mest tid åt mobilspel men det var kul ändå! Sen åkte jag hem till Staffan och sov där. Idag har jag varit på stan med mor min, vi har köpt tyg till min balklänning, GRYMT FINT! Måste bara köpa skor och nån kofta nu... och såklart sy klänningen haha men det blir ett senare moment! Köpte även en kalender för 2010 (jag blir galen över att inte kunna planera sommaren då min almenacka slutar i typ slutet av juni) och ett par efterlängtade träningsskor. Så shoppingdelen av ella är tillfredsställ nu! När jag kom hem tränade jag, hähä måste ju vara lite fit inför åre!

Har fått alla resultat från skolorna nu och det har faktiskt gått ganska bra. Södra är glömt men de andra skolorna kan jag komma in på. Kulturama har jag fått högst poäng på och jag vet att jag kommer in där så det känns jätteskönt, Rytmus och Stockholms estetiska kan jag komma in på om jag höjer mig i några ämnen (vilket jag räknar med att jag gör). Så jag är nöjd :)

Simons i hans nya asballa keps!



// E


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du fått reda på vad du fått för rytmus poäng än?

2010-04-09 @ 10:06:16
URL: http://redlipstick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0