You're just a product of loveliness

Igår lyckades Emelí och jag göra klart vår gympalektion, vi tackar sidan "Lekbanken" för alla fina idéer och lekar (vi ska hålla lektionen för femmor). Det kommer bli helt awesome, haha bästa musiken också. 90-tals hits, fast jag undrar om de små barnen komma fatta ironin... Jaja det blir säkert bra!
På kvällen fick jag världens huvudvärk men efter att ha stoppat i mig några piller så bestämde jag mig ändå för att gå på matchen. Det askul! Alla var taggade och glada och till och med jag sjöng en del :) Kände mig nästan som en riktig bajare när jag gick därifrån haha.

Idag ska jag plugga, har svårt att se det hända just nu men det ska hända. Matte, religion och fysik... fyfan vad det tar emot. Men jag har en liten röst i huvudet som säger "du kommer hamna på tensta gymnasium om du inte pluggar", vilket inte riktigt stämmer men det hjälper ju så jag klagar inte!





// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0