B U T- 4- Gurl

Så var helgen över men det gör inget för det är ju lov! Har bockat av alla påskmiddagar nu och dom har varit trevliga :) Har letat påskägg två gånger också, me like! Fast igår snöade det vilket var ganska värdelöst då man såg spår i snön var påskharen hade gått... Men det hjälpte mig inte haha tog ändå ett år att hitta ägget. 
Sov hos staffan inatt och han jobbar ju så jag gick upp tidigt. Maiko fyller dessutom 19 så vi sjöng för henne och åt tårta :D Grattis på henne :D :D :D

Den här veckan händer det mycket. Idag ska jag träffa Emeli och vi ska försöka göra klart våran gympalektion. Sen kanske jag följer med fotbollstöntarna på bajenmatch ikväll om jag inte har något bättre för mig. Imorgon ska jag plugga plugga plugga, på kvällen ska till pappa och äta middag och på torsdag ska jag packa och köpa tyg till balklänningen och på fredag åker jag, Hannes, Alice, Jeppe och Elin till ÅRE! Skidor är ju inte riktigt min grej men det ska bli kul!

Jag och Staffan hittade världens roligaste cover i helgen, haha enjoy!


Kommentarer
Postat av: Staff

Youre way to beati 4 giirl! :D <333

2010-04-07 @ 12:28:20
Postat av: ella

hahaha så jävla bra!! :D <33

2010-04-07 @ 14:50:47
URL: http://puscas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0