Estonia

Så var man hemma från Estland, världens konstigaste land. Allt var tacky och skumt och alla kollade på en som om dom aldrig sett en nordisk tjej förut, även fast dom själva typ är nordiska... Men resan var lyckad, även fast rundvandringar och konserter var ganska sega så hade vi kul! Sen att jag var sjuk gjorde det hela lite jobbigare... menmen i stora drag var det faktiskt supernice! Slapp undan det som rektorn kom att kalla "det värsta som hänt i AFs historia", under tiden som det hände satt jag och mina vänner på mitt rum, åt chips och dipp och pratade och kollade på estnisk TV höhö. Hmm vad hände mer... juste, vi var nära på att inte få åka hem p.g.a det jävla askmolnet, alla flygplatser i Sverige förutom arlanda och nån mer var stängda, så det var ju ren tur att det var just dit vi skulle! Haha känner att jag har massa saker att skriva om men det är nog inte så kul att läsa så jag sätter punkt här.

Idag borde jag egentligen vara hemma eftersom jag är sjuk, men jag har franska nationella så jag får väl släpa mig till skolan sista lektionen ändå... Äh nu ska jag dö lite i soffan, puss / E














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0