jag hatar nationella och jag hatar att det ordet innehåller mitt namn

Jag är sur över två saker.

ETT: jag kommer tvingas till skolan imorn igen eftersom vi har nationella IGEN. Idag gick jag runt som en zombie och min kropp protesterade genom att göra mig mer sjuk. Så kul att samma grej kommer igen imorgon. Dessutom är det valborg imorgon och då vill man vara utvilad och frisk.

TVÅ: How i met your mother säsong fyra kommer inte ut förens om typ en månad, jag trodde att den skulle komma ut vilken dag som helst... sadface!

Jaaaja nu kommer Staffan snart så jag är en glad människa ändå! Han får pyssla om mig lite :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men stackare!:( fan för nationella!<333

2010-04-29 @ 20:17:08
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0