You are the music in me

Mina två sista dagar har varit supertrevliga! Även fast fredagar är den längsta och jobbigaste skoldagen flöt den på ganska bra. Efter skolan åkte jag och Vilma till String och fikade, det var verkligen jättemysigt! Vi har inte umgåtts bara hon och jag på hur länge som helst så vi hade en del att prata om, hoppas att det inte dröjer lika länge igen till nästa gång vi ses. Efter fikan åkte jag hem till Staffan där det var barnvakta Maja som gällde, hon är ju för söt! Vi lyckades få henne att somna utan problem också så det var ju skönt, och sen satt jag och Staffan kvar uppe och kollade klart på Madagaskar 2 haha (fett bra film :D) innan jag somnade.
Idag gick jag och Staffan en liten promenad, köpte glass och satt och myste i solen innan han skulle spela fotboll. Jag tänkte att jag inte skulle vara sämre jag så jag gick jag tränade! Så nu är min kropp helt slut men det är skönt, har städat hela mitt badrum också så jag känner mig duktig. Ikväll är det tomt hus här några timmar så då ska jag och Staffan laga mat och titta på High School Musical. Fick nämligen alla tre filmerna av Staffan i 7 månaders present, haha han är ju för underbar!

Nu borde jag gå och lämna tillbaka en film om jag inte vill ha förseningsavgift, funtar på att vänta tills staffan är klar med fotbollen så att jag kan möta upp honom men det känns som att det kommer ta ett tag... Vi får se vi får se hur det blir. Puss på



/ E


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men nice!:P<3

2010-04-26 @ 12:35:26
URL: http://marabouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0