I am ready now to fall

Hej bloggish. Känner att jag inte riktigt har något att skriva för min vecka har inte varit så händelserik hittills... Igår firade jag och Staffie 7 månader, inte illa inte illa! Det gjorde vi genom att laga god mat och äta B&J :) Idag har jag haft matte nationella, trodde att det skulle vara assvårt (som de tidigare nationella som jag tittat på har varit) men det var det inte så jag var en glad tjej! Klarade allt galant, tror jag iaf haha... Efter provet var jag helt slut och gick runt som en död fisk i skolan. Sista lektionen var ju bara sorglig, alla var så okoncentrerade och flummiga att vår lärare bara stod och tittade på och undrade vad fan som hänt med oss haha. Men det var kul! Efter skolan åkte jag till polishuset för att hämta ut mitt pass, äntligen slipper jag leva med mitt gamla!!! Det är så jävla fult. Det här är bättre, tjejen i kassan som gav mig passet sa till och med att det var ett ovanligt fint kort, vet inte riktigt om jag håller med men det kunde ju blivit värre.

Nu sitter jag här hemma och har ätit världens godaste mellis. Macka med skinka supergod ost och tomat på, en skål yoghurt med jordgubbar banan och müsli i och en kopp mangopersika té! Exakt vad jag åt var ni nog jätteintresserade av... Vill iväg och gymma nu egentligen men jag har lovat att laga mat till hannes innan hans träning, mamma är nämligen i göteborg och jag har lovat att "vakta" honom. Staffan kommer snart också så jag skippar nog träningen ikväll känner jag...
Måste bara säga att jag är riktigt jävla trött på vädret just nu, trodde verkligen att det inte skulle snöa mer men icke... Men jag vägrar sätta på mig vinterkläderna, nu ska det fan vara vår. / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0