LOV

Det är loooov! Skönt som tusan! Och igår gottgjorde gud för att han jävlades med mig häromdan, fick MVG på både historiaprovet och franskaprovet och fick 19/20 på kulturama så nu är jag glader igen! Invigde lovet med Staffan hemma hos honom genom att baka vaniljbullar, äta chips, morötter och dipp MUMS och kolla på film och criminal minds.
Nu har jag varit och gymmat och snart kommer mormor, olle, lalla och vivvi på påskmiddag... Den enda av alla påskmiddagar som jag faktiskt inte orkar med, på grund av min kära mormor. Jaja sen ska jag åka till Staffan så det blir nog en bra kväll i alla fall! Nä nu ska jag nog klä på mig och fixa mig, känner inte för att sitta här i bara trosor och linne när mormor kommer...

Värmen närmar sig :D





// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0